joi, 22 ianuarie 2009

Un interes subit...


De vreo 2 zile incoace s-a trezit in mine un interes subit pentru o politiciana de vaza a tarii noastre: Elena Udrea.

Ieri am scris de matale, tanti, pentru ca mi-a picat atat de prost faza de la Realitatea in care era prezentata o particica a blogului tau si te dadeai foarte afectata de faptul ca romanii nu stiu sa fie patrioti si nu vorbesc frumos de tara lor.

Tanti, daca voi, astia de ne conduceti pe noi, nu erati asa cum sunteti, probabil ca nu as fi avut nimic cu tine. Dar cand va vad ca sunteti foarte afectati de ceea ce se intampla in tara asta, dar nu faceti NIMIC, mi se zburleste parul pe mine de draci. Si mai tare mi s-a zburlit parul cand mi-a adus aminte un coleg de la munca de filmuletul in care matale plangeai si te dadeai impresionata de cantecele Maestrului Gheorghe Zamfir. Trecand peste faptul ca alea erau lacrimi de crocodil, tasnite afara asa, doar de imagine (ca la urma urmei voi nu sunteti decat o imagine... FARA FOND), ai declarat matale la un interviu in exclusivitate pentru Realitatea ca: "Am un plan concret legat de orchestra domnului Gheorghe Zamfir şi de artistul Gheorghe Zamfir. Vrem să facem un parteneriat cu ministerul Turismului şi acolo unde România este prezentă prin ministerul Turismului, partea artistică să fie asigurată de dumnealui". Foarte frumoasa initiativa, dar vine o intrebare logica pentru voi astia de ne conduceti si cu care sunteti obisnuiti: CAND MAMAIEEE, CAND??? Astea nu crezi ca trebuiau facut pana acum?
Eu bag mainile amandoua in foc de faptul ca nu vei face nimic in privinta asta. NIMIIIC. Doar vorbe, vorbe si iar vorbe. Voi cei care ne conduceti si care va dati loviti si afectati de criza economica, care va dati afectati de situatia grea a romanilor, nu faceti nimic decat de imagine. Nimic concret. Nimic.
Astept si ziua aia in care matale, asa "plina" de forta cum esti, sa iei ceva din tara asta in frau. Ca pe blogul matale ne minteai ca te simti in stare sa schimbi ceva pentru tara asta. Ia sa vad, reusesti? Imi permiti sa dau un pronostic? Hai ca totusi il dau... NU VEI REUSI. Si asta pentru ca mai e mult de furat in tara asta si nu veti avea timp sa va ocupati si sa rezolvati problemele realeee.
Dar... de acum incolo mi s-a pus pata pe activitatea ta politica si promit solemn ca voi fi cel mai inflacarat urmaritor al activitatii prestate. Voi urmari cu mare interes sa vad ce faci pentru noi, pentru poporul tau. Si sper sa ai noroc si sa faci ceva. Ca altfel nu e bine... nu cred ca vei mai iesi politiciana pentru urmatoarele mandate. Sau stai, ca ai sanse si urmatoarele mandate: daca mai dai un mic si o bere, iti asiguri voturi... era sa uit de asta. Sa ne traiesti!!!
Ce interes am avea să nu minţim? Interesul nostru este să fim crezuţi.
C.I.

Niciun comentariu: