marți, 27 ianuarie 2009

Sfarsit de sesiune - partea I...

Ooooooo, daaaaaa... sfarsit de sesiune...
Insa numai pentru putini dintre noi: eu si o parte din seria mea.

O sesiune urata (ca toate sesiunile de altfel), insa asta a fost mai urata decat toate celelalte.

Nu ascund faptul ca am invatat sesiunea asta mai mult decat am invatat in 2 ani de facultate care au trecut. Si problema a venit cand ni s-au anuntat examene cu intrebari deschise. Ooo, da. Perfect ar zice unii si o mare multumire pentru Roxxxane. :)) Ea are o placere nebuna stiind ca si eu m-am chinuit aproape toata sesiunea cu examene cu intrebari deschise. Dar, se fini. S-a terminat. Soarele sesiunii a apus peste cartile de examene si va mai rasari abia peste vreo 5 luni. In aceste luni ne pregatim spiritual de ultima sesiune din cadrul anilor de facultate :D.

S-a dus si facultatea asta. Nu ma intrebati cand a trecut timpul ca habar nu am. Nu imi aduc nici bine aminte cand am intrat in anul I, dar a trecut atat de repede, ca abia ma obisnuisem cu facultatea. Timpul asta nu mai e nimic in viata noastra. E doar o notiune care trece si care te duce mai aproape de sfarsit. Sfarsitul liceului, sfarsitul facultatii, sfarsitul burlaciei, sfarsitul copilariei, sfarsitul vietii. Orice inceput are si un sfarsit. Cam aiurea chestia asta pentru ca sunt multe lucruri in viata de care chiar nu vrei sa te desparti. Nu zic aici neaparat de facultate ci mai ales de viata de student, de viata de camin si amintirile din ea. Cool viata!!! De neuitat. Cine a zis ca viata de student nu se uita, dreptate a avut.
Toata caterinca asta de viata din camin in care faci ce te taie pe tine capul fara sa ai niciun stress. Ooo, daaa... Prea tare. Ma gandesc cu groaza la 26 iunie 2009, fatidica zi in care trebuie sa parasesc caminul. Nu cred ca mai am eu puterea sa invat pentru admiterea la master atat de mult incat sa primesc si camin. Plec eu, iau cu mine toate lucrurile, tot ce imi apartine si iau si amintiri cu caru'. Amintiri dintr-o viata de student uneori rea, dar de cele mai multe ori foarte buna. Se duc noptile pierdute pe holuri, cu o gasca intreaga de prieteni, se duc distractiile de la tine din camera si de la alte camere... se duc toate. Insa de pe urma lor raman amintiri tocmai bune de povestit.
Amintirea este trandafir din aceeaşi tulpina cu realitatea, dar fara spini.
C.I.

3 comentarii:

Anonim spunea...

hai ma k abia p 5 iulie ne dau afara din camin...parca:)

Ionut... spunea...

Eu am contract pana pe 26 iunie 2009... deci nu ma pot baza pe increderea celor de la ASE... cu atat mai mult celor de la ASE...

Anonim spunea...

au zis la conferinta anuala a studentilor ca cei care au loc in camin si dau licenta si master li se prelungeste contractul pana pe 5 ...acum ..ce o fi o fi..da ar trebui sa fie asa k nu ne-or arunca in strada..sau da?:D