joi, 8 ianuarie 2009

Liniste... A venit iarna!

O noua zi de munca, o noua zi de plecat de acasa si tot o noua zi cu alte si alte probleme.

A inceput ca toate celelalte zile de pana acum: noaptea in camin, somn de pe la 4 dimineata si trezit pe la 9, in rest citit vreo 300 si ceva de pagini pentru examenul de azi... si apoi la serviciu...

O rutina zilnica cu care ma obisnuisem, dar in care nu se gasea un element important: linistea. Linistea de care avem cu totii atata nevoie. Insa, nu peste mult timp, viata mea se va schimba: voi incepe alte capitole si le voi incheia pe cele de pana acum.
A inceput sa ninga si se acopera cu zapada de un alb imaculat tot ce a fost pana acum, indiferent ca a fost bun sau rau. E ca un semn de nou inceput, ca un semn de un cu totul alt inceput. Un inceput cu care nu toti din jurul meu au fost in totalitate de acord si nu multi m-au sprijinit. Insa din dreapta mea mereu au venit incurajari de a-mi urma inima si idealurile. Ii multumesc!

Am avut parte in ultima vreme de lucruri ciudate din partea prietenilor foarte apropiati, insa aceeasi persoana de mai sus a mers inainte in a-mi castiga sufletul. Si a reusit inca de prin octombrie anul trecut si nu am de gand sa o pierd.
In perioada de liniste care se va asterne de acum, imi pare bine ca e langa mine si stiu sigur ca nu va mai pleca decat atunci cand El va zice asta.

Prietenia inseamna un suflet in doua trupuri!

C.I.

Niciun comentariu: