luni, 19 ianuarie 2009

Start de sesiune... program full time


Astazi, 19 ianuarie 2009 este prima zi de sesiune propriu-zisa la ASE. Noi incepem primii si terminam primii sesiunile de examene. Invatam sa economisim si sa profitam. ;) (ca doar suntem studenti la Academia de Studii Economice).

Daca pana acum, o saptamana normala nu aducea o foarte mare vanzoleala pe holurile caminului, dar o sala de lectura plina, acum, o saptamana de dinaintea sesiunii aduce holuri pline de studenti care nu se pot desfasura intelectual in camera si invata cu laptopul pe jos si o sala de lectura plin pana la refuz si chiar cu locuri in asteptare. Exista chiar si o mafie a locurilor in sala de lectura in timpul sesiunii. Fiecare student care nu se mai duce o perioada in sala de lectura, pastreaza locul sau pentru alti prieteni sau prietene pentru ca nu cumva sa isi piarda pozitia din celebra si mult iubita SL.

Se stie foarte bine ca ASE-ul este plin de studenti cu bani, fitzele si mofturile sunt ca la ele acasa si masinile de ultima generatie troneaza in fata facultatii, asa ca cei care nu au ocazia sa isi etaleze anumite gadget-uri mai mici sau mai mari prin facultate, si le etaleaza pe holurile caminului: ies cu laptop-urile si cu diferite dispozitive wireless pe hol pentru ca in camera nu se pot concentra. WTF. Daca in camera nu te poti concentra, atunci cum dracu' te concentrezi pe hol unde este un du-te-vino continuu??? Dar lasa ca ma vede lumea ca am laptop nu stiu de care si ca nu depind eu de net-ul de rahat pe care il da ASE-ul muritorilor de rand... eu am wireless...

Va fac o invitatie pe holurile acestea pentru a vedea o gama larga de mofturi, fitze si toate cele. Asta in cazul in care nu sunteti deja suprasaturati.

Dar mai exista si alte categorii de studenti, printre care se regasesc cei care cu litrii de cafea, 3 in 1 si tigari / zi, trec peste examenele istovitoare ale sesiunii de iarna. Facand abstractie de fitzele de rigoare caracteristice ASE-ului, sesiunea este caracteristica tuturor studentilor. Nopti nedormite, cursuri rasfoite sau citite in exces pe ultimii 10 m, multi litrii de cafea, tigari cu baxul, morcovi si toate celea dau sarea si piperul unei vieti de student pe care numai o singura data o poti experimenta.

Si uite asa trec toate examenele, pentru unii mai bine, pentru unii mai putin bine si se mai duce inca o sesiune din viata ta de student. Mie mi-e o groaza si o ciuda cand ma gandesc la faptul ca viata mea de camin se apropie cu pasi foarte repezi de final.

Viata este ceea ce ti se intampla in timp ce esti ocupat sa faci alte planuri.

C.I.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Parerea mea e ca e un pic ... abstracta relatarea. Nu cred ca oamenii aia se duc pe holuri sa-si etaleze in fata tuturor laptopul, nu cred ca in ASE sunt mai multe fite decat in alte facultati, nu cred ca nu s-ar putea supravietui (adica nu s-ar putea lua examene) daca nu se poate gasi un loc in sala de lectura, chiar daca sunt unii obsedatii de locul lor favorit. Fiecare dintre noi are astfel de oameni excentrici in facultate, dar trebuie sa invatzam sa ne uitam rece, sa zambim, eventual ne facem o cruce si mergem mai departe spre egocentrisicul nostru studiu. Sa rasuflam si sa cugetam bine. :) Tudor

Ionut... spunea...

pai mai tudorica, eu m-am uitat, mi-am facut o cruce si... am scris pe blog.. si am scris si in articol: daca nu crezi te astept pe la mine ca si asa nu ne-am mai vazut noi de mult