duminică, 25 ianuarie 2009

Relaxare, liniste, pauza in viata...


Ooo, daaa... relaxare, in sfarsit putintica liniste. Un sfarsit de saptamana asa cum si-l doresc multi. Uite ca eu l-am avut :D

Daca ziua de vineri a inceput cu agitatie, stare de nesomm, a continuat cu un examen uratel (ca asa sunt toate examenele) si a sfarsit tarziu in noapte intr-un camin plin de zvarcoleala, a venit mult asteptata zi de sambata care a adus cu ea putina relaxare. Plecat din caminul agitat si care incepe sa ma imbatraneasca inainte de vreme datorita vietii dezordonate si fara noima, am ajuns in "zona verde" a capitalei, deasupra tuturor, la liniste.

Un loc la care mereu visez atunci cand sunt agitat si nelinistit, un loc care ma rupe cu totul de lumea inconjuratoare si unde singurul contact cu exteriorul il am scotand capul pe geam, la etajul 10. Aici sunt alaturi de un om care imi ofera linistea si intelegerea de care am nevoie inca din timpul saptamanii si micile mele placeri sunt la rang de ordine pentru ea. Mereu stie sa ma scoata din nebunelile mele si ma duce in lumea copilariei de care uneori mi-e atat de dor: o lume fara griji, doar cu nevoi care iti erau imediat satisfacute. Asa e si aici: un loc ludic, care imi ofera atat de multe din cate am eu nevoie.

Acum ma duc sa mananc, pentru mi s-a pus si masa. Un adevarat regal. Nu vreti sa veniti si voi???

C.I.

Niciun comentariu: