joi, 15 ianuarie 2009

Leapsa...???

In ultimele zile, am aflat de la o colega de o chestie care mi-a starnit semne de intrebare: leapsa pe blog. Poftim?!?! Hi??? Ce e aia???

Dupa vreo 3 explicatii din partea Joaninhei (ca despre ea e vorba), am prins cat de cat ideea. Dar nu in totalitate. Asadar, in ultima ei postare, am primit leapsa de la ea si cica tre sa indeplinesc ceea ce scrie pe acolo. Voi da un copy-paste la textul cu pricina, insa tin sa o reanunt pe colega mea draga ca eu in ultima vreme am postat pe blog de pe laptopul unui prieten. Al meu saracul e la doctor. Asadar si prin urmare nu am ce poza personala sa pun pentru acest articol ca sa indeplinesc leapsa, dar vin cu promisiunea solemna de a publica imediat un post cu leapsa indeplinita, de indata ce imi va veni laptopul.

Acum copy-paste la leapsa si o trimit si eu mai departe :D

*Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
*Pick the 4th picture in that folder.
*Explain the picture.
*Tag 4 people to do the same!


Mai departe o dau catre Ralucutza si Alinutza. ;)

P.S. Apropo de laptop... tre sa dau vreo 200 euro pentru a-l repara. Ma ajuta si pe mine cineva??? :))

C.I.

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)) da multumesc dragul meu :P

Anonim spunea...

P.S. Sunt tot Alinutza :))