duminică, 11 ianuarie 2009

Mircea Badea... one man show...


Bai tataaaa, esti mult prea tare. Imi place ca exista oameni ca tine, care sa aiba curaj sa spuna ceea ce cu totii traim in fiecare zi. Nu stiu de ce toata lumea tace. Insa esti mult prea tare pentru lumea in care traim. Multi te ascultam si tin sa te anunt (dar stii deja) ca multi iti sustin parerile.
Este insa mult prea trist ceea ce se intampla in lumea asta in care traim. Eu am ajuns la concluzia ca ne meritam soarta din plin. Atata timp cat romanul se duce si pune stampila pe Dl. / Dna. X pentru ca i-a dat un mic si o bere, pentru ca ii place cum canta sau pentru ca asa a zis preotul in biserica, eu cred ca ne meritam soarta.
Insa Romania asta e destul de stricata ca sa poata face putini oameni ceva bun in ea. Si cand zic stricata ma refer atat la propriu cat si la figurat. Ca daca e sa avem ceva bun in ea, acel ceva e stricat.
Trecand acum repede la un alt capitol, vreau sa spun ca ar trebui sa iei atitudine in ceea ce priveste CNA-ul. Da tata in ei ca in hotii de cai. Ei sunt hoti de orice altceva, deci DAAAA IN EI. Asta nu va schimba aproape cu nimic sistemul de rahat care e acum, dar macar va exista un precedent. Daca si tu mai esti vinovat, CNA-leste vorbind, eu ma duc si pasc iarba. Cand citesc ce ti se intampla, imi vine sa ii omor cu mana mea pe toti. Unul sa nu mai ramana. Oare e bine ce am scris??? Nu cumva e ilegal??? =)) FA-I TATAAAAA DE RAHAT CAT DE MULT POTI. Si cand nu te ataca, da in ei, ca sigur vei gasi tu motive. Chiar si existenta lor e un motiv ca sa ii lovesti.
In concluzie: ma bucur ca stii ca multi te sustin si iti impartasesc ideile, imi plac emisiunile tale NORMALE si tin sa te anunt ca ai tot respectul nostru. (al meu si al prietenilor mei).
Sa ne traiesti!!!
Cu o floare nu se face primavara, dar macar bate un vanticel mai cald!
C.I.

Niciun comentariu: