vineri, 16 ianuarie 2009

Vorbind despre autostrazi... Schwepsy se lasa de fumat...


Ideea acestul articol mi-a venit nu foarte greu. Stateam pe holurile caminului ca in fiecare zi (acum nu mai am nici serviciu, sunt somer) si vorbeam cu un geniu (zicand geniu, nu iau pe nimeni la misto: tipa e foarte smechera si are o capacitate enorma de a invata. SI NU ESTE O TOCILARA). Acest geniu, pe numele mic Schwepsy, fumeeeeeaaaazaaaa ca o turcoaica. Ba tata, da fumeaza, nu se joaca. As putea zice ca e o fumatoare inraita, chiar notorie. De cunoscut o cunosc de vreo 2 anisori (mici) si ne intelegem foarte bine.

Aceasta fiind introducerea, sa trecem la subiect fara sa mai divagam foarte mult. De cand o cunosc eu pe Schwepsy, ea se tot lasa de fumat. Dar se lasa pana uita. Adica azi se lasa, si diseara se apuca din nou. Dar s-a lasat. Am tot zis noi mereu ca o ajutam sa se lase, ca ii facem una, ca ii facem alta, dar nimic. Insa de vreo jumatate de an incoace, ea vorbeste serios. Adica zice cu cea mai mare seriozitate ca se lasa, insa fara rezultate foarte concrete... adica chiar deloc. Inceputul asta de an universitar a debutat cu o noua decizie de lasat de fumat. Dar doar cu decizia, pentru ca aplicarea acesteia a fost intarziata. Anul nou, 2009, a debutat si acesta cu un act aditional la decizia de lasat de fumat (am folosit un termen cat de cat mai juridic pentru ca ea pe langa ASE si Colegiul Francez Sorbona, mai face si Facultatea de Drept). Insa intrarea in vigoare a acestui act aditional cred ca nu este in mileniul asta, dar important este ca se va lasa de fumat. Cred ca si stand de vorba cu Dumnezeu, ea tot ar fuma.

Astazi, stand la un 3 in 1 pe hol, a venit cu un amendament la noul act zicand: "Dupa ce se termina sesiune, ma las de fumat. De data asta vorbesc serios." Am putea zice ca aceasta nou amendare a actului, ar intra in vigoare undeva peste 2-3 saptamani cand se termina sesiunea. Insa tinand cont de cele 1000000000000000000000 de decizii de a se lasa de fumat, si asta va fi sortita amanarii.

Deci, vorbind despre autostrazi, Schwepsy chiar se lasa de fumat. =))

C.I.

Un comentariu:

Anonim spunea...

dupa sesiune ma apuc si eu de slabit =))... numai ca nu stiu care sesiune :p
Alinutza