vineri, 13 februarie 2009

Raspunsuri...


Stateam astazi pe net (ca abia ne-a venit net-ul de cateva ore in minunatul ASE) si un fost coleg de-al meu de generala imi scrie pe mess: "te cam caci pe tine cu blogul asta" =))=))=))
Prietene, cu ce? Tu ai senzatia ca daca nu vezi realitatea si nu o percepi asa cum este ea de fapt, eu ma cam cac pe mine cu blogul asta? Ca ma cac pe mine scriind exact ceea ce se petrece in jurul meu? Eu scriu doar chestii care se intampla foarte aroape de mine si unele care chiar ma si implica. Tuu ai senzatia ca daca traiesti intr-o lume cu norisori si porumbei albi, acestea chiar exista??? Asta e realitatea baaaa! Poate oricine sa zica ce vrea, dar eu imi asum cele zise si cele scrise: asta e realitatea in care traim. O lume plina de imagine, o lume in care se fura pe rupte, o lume in care DOAR interesul propriu are prioritate si nimic mai mult.
Crezi ca daca eu am pus un titlu mai de caterinca (Traiasca politia romana in caminele ASE-ului) fac asta doar ca sa arat cat de tare sunt eu si ca iau politistii in ras??? Nu. Am scris asta pentru ca asta e realitatea. Se ocupa de niste probleme de fatada fara a le baga macar in seama pe cele de fond si pe cele cu adevarat importante. Tu ai senzatia ca in Romania merge ceva bine? Tu ai senzatia ca politia romana (si scriu cu litere mici pentru ca mai mult nu merita) chiar se ocupa de siguranta cetateanului??? Ai senzatia ca ii doar undeva de tine ca cetatean??? Daca da, atunci esti mult prea naiv pentru a trai in aceasta perioada.
Tu ai senzatia ca pentru noi cei din ASE, cei care sunt la conducerea departamentelor sociale si alte alea se gandesc la binele nostru??? Daca fac anumite lucruri le fac pentru ca sunt obligati (vezi aici anumite modernizari din cadrul caminelor... dar si alea facute de mantuiala... ca sa spuna ca au fost facute... ca prizele iti ies din pereti, ca scurgerea de la cabina de dus e sparta si norocul nostru ca exista si o alta scurgere in baie etc, etc, etc) dar nu ii opreste nimeni sa faca ceva doar de imagine. O ancheta si faptul ca li se aprinde parul lor din cap pentru ca e nu stiu ce petrecere in camin, sunt de fatada, de imagine. Ca lifturile nu merg bine, net-ul e vai de el... dar astea nu se vad. Se stiu, dar nu se vad. Asta e problema.
Tu ai senzatia ca daca am postat niste filmulete cu "Divele" din Romania am facut-o doar de dragul de-a o face? Rapuns: NU... Din pacate astea sunt "Divele" tarii, si din pacate doar astea apar pe la televizor si pe internet. Ca nu poti sa imi spui tu mie ca una ca Nikita e o buna cantareata sau nu mai stiu ce. Ca de fapt ea e NIMIC. Nu stie sa faca nimic. Stie doar sa se certe si sa injure si sa arate cat e ea de proasta. Asta stie sa faca.
Da, la ce ai mai vrea sa iti raspund??? Ca vad ca la treaba asta cu realitatea si lumea in care traiesti nu prea esti conectat. Iti spun o chestie si incearca sa ma crezi pe cuvant: Asta e realitatea si lumea in care traiesti. Sunt de cacat, dar astea sunt!!! Daca tu nu le vezi asa, incerca sa te mai trezesti putin. Poate niste apa rece pe ochi iti va fi de folos!
C.I.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Alinutza: subscriu!