sâmbătă, 7 februarie 2009

Multam...

Astazi, o zi destul de mohorata de la inceput. A ajuns Ramo pe la mine cu dimineata in cap si am plecat intr-o liniste mormantala spre fostul meu loc de munca. Pana aici nimic obisnuit.
Am mancat, am baut o cafea cu Giani si cand ma pregateam de plecare, mi-am spus nebunia mea (avioanele) in cateva cuvinte, catre colega de la ticketing. Si dupa cateva secunde de intrebari de confirmare, mi-a scos din sertar o macheta de avion. Un Boeing 737-900 KLM. Am innebunit pe loc. Colectia mea de avioane (3 la numar in afara de cel primit acum) s-a imbogatit semnificativ. Mamaaaa, mare bucurie pe capul meu. M-a binedispus pentru toata ziua.
Mi-a alimentat psiunea si nebunia din capul meu. Dar acum stau si ma intreb: de ce nu a facut asta pana acum??? =)) M-a lasat sa fierb mereu cu gandul la machete si la o colectie impresionanta care sa fie a mea. Si tot ea mi-a raspuns: a crezut ca e un moft. :(
Nu e un moft, e o pasiune, intinsa spre nebunie.
Draga mea Joaninha, iti multumesc mult de tot pentru machetuta. Sta atat de bine in bibliotecuta din camera. Coloreaza frumos colectia mea mica. ;)
Pasiunea este tot ce poate fi mai interesant pentru ca in ea totul este neprevazut, iar purtatorul ii e victima.
C.I.

Niciun comentariu: