joi, 26 februarie 2009

D'ale lu' Caminu'...



Bineinteles ca si aceasta zi a ajuns la final. Un final petrecut foarte tarziu in noapte pe holurile caminului.

Ziceam ieri ca peretii caminului multe au auzit si vazut, dar astazi am vazut si eu o parte destul de ascunsa a unei persoane. O vom numi in continuare Blurry Soul. A vrut ca anonimatul sa faca in continuare parte din viata ei, asa ca respectam acest lucru.

O fire plina de acea energie care ar trebui sa caracterizeze orice fiinta umana. Plina de voiosie, iubire, voie buna, nici nu ai ghici ce ascunde de fapt. O simpla discutie la ceas de noapte iti dezvaluie laturi ascunse ale omului. Asa s-a intamplat si in cazul lui Blurry Soul. Inaintea mea nu se deschid multe persoane si nici nu vreau asta pentru ca asta poate dauna foarte mult celui/celei implicate. Insa daca acest lucru se intampla, sunt deschis catre o ascultare sincera si dezinteresata. Insa Blurry Soul a reusit sa imi trezeasca foarte mult interesul prin ceea ce face. Daca o cunosti, nici nu ai zice ca e in stare de asa ceva. Ambalajul ei este tipic persoanei aeriene dar plina de viata, vesela dar cu doza de pragmatism necesara.

Vazand ce face m-am gandit sa le spun si celor care mai citesc blogul asta. Dar deocamdata le spun si le arat doar ce face fara a spune mai multe despre ea. Daca mi se va permite, voi continua.

Pentru inceput va arat asta:

De ce sa renunti la ceea ce iubesti?

De ce dintr-o greseala s-ajungi sa urasti?

De ce alergand s-ajungi sa clachezi?

De ce daramat sa speri ca visezi?

De ce ignorat sa vrei sa te-afirmi?

De ce deprimat sa vrei sa te reprimi?

De ce parasit sa simti ca lesini?

De ce FERICIT sa vrei sa te schimbi?

Multi care o cunosc in stare bruta ar zice ca nu e scrisa de catre Blurry Soul si ca nu si-ar pierde multe prea pretiosul timp cu asa ceva. Insa asta nu reprezinta o pierdere de timp ci o sclipire a unui suflet cald in lumea care traieste.

C.I.

Niciun comentariu: