joi, 5 februarie 2009

Leapsa... de data asta pe bune

Uite ca a venit timpul si pentru leapsa pentru mine, dar de data asta pe bune...

*Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
*Pick the 4th picture in that folder.
*Explain the picture.
*Tag 4 people to do the same!


Asta era textul chestiei... si am actionat ca atare... asa ca poza este aceasta:

Ea reprezinta cateva lucruri pentru mine dar cred ca si pentru alte persoane semnifica multe... Este Marius Bodochi, un binecunoscut actor al zilelor noastre si al celor trecute. Am o poza cu el pentru ca in viata asta scurta de pana acum am avut ocazia sa stau de vorba cu el si sa il vad pe platourile de filmare.

Se facea ca eram pe platoul de filmare al Antenei 1 la un serial de televiziune difuzat acum vreo 2 ani. Ce cautam eu acolo? Imi cautam pasiunea pentru televiziune si am zis ca trebuie sa ajung pe platouri de filmare. Zis si facut. M-am strofocat eu putin si am ajuns la niste castinguri minore. La unul din ele mi-au zis ca au nevoie de un baiat pentru figuratie intr-un serial de televiziune cunoscut la vremea respectiva. Bucurie mare pe capul meu: primul contact cu acele culise necunoscute ale televiziunii avea sa se infaptuiasca in cateva ore.

Si uite asa am ajuns eu sa stau de vorba si chiar sa ii aduc un pahar cu apa intr-o secventa filmata marelui Marius Bodochi. Aceea a fost una din zilele cele mai fericite din viata mea. Reusisem sa ajung pe un platou de filmare. Emotia cumplita care ma trecea cand stateam de vorba cu Marius Bodochi (el un mare actor, eu un Neica Nimeni) sunt cam greu de descris. Insa experienta aceea a fost de neuitat. De aceea am poza cu el ;)

Experienta nu e o revelatie, ci o acumulare de date.

C.I.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce norocos esti
ah ce n-as da sa pot sa stau si eu de vorba cu el sa-i spun despre blog :D