joi, 1 mai 2008

Relaaax, take it eaaaaaasy... ... ...



De 2 zile a inceput o saptamana foarte relaxanta pentru multi dintre noi. Dupa ce toti am petrecut in fata unei mese pline si imbelsugate de Paste, acum a venit randul unei alte sarbatori sa isi faca loc in viata noastra: 1 Mai muncitoresc.

Saptamana asta este una de relaxare totala si de lipsa de subiecte de discutie pe blogul meu. O saptamana de mult asteptata de mine pentru o relaxare totala.
Locul de munca avut pana acum o luna de zile, a adus un fel de rutina si izolare in viata mea. Zi de munca, venit acasa si stat putin cu prietenii, somn, iar o noua zi de munca, iar stat putin cu prietenii si tot asa pana cand nu mai stii nici cum te cheama. Daca nu as fi fost intrebat in fiecare zi ce mai face aeroportul (se stie cine), nu cred ca as fi stiut ca lucrez acolo. Intrebarea asta ma scotea din rutina muncii si ma introducea intr-o rutina a "Vietii de camin". E singura rutina care imi place deocamdata. Viata de camin este o viata de neegalat. Nimic nu se compara cu cativa ani petrecuti intr-un camin.
Ceea ce vreau sa scot putin in evidenta este lipsa timpului liber, lipsa cu care din ce in ce mai multi dintre noi ne luptam. Trebuie sa ne vedem si noi macar putin de viata personala si nu sa stam si sa vedem cum trece, iremediabil, timpul pe langa noi. Noi trebuie sa acaparam timpul si nu el pe noi si asta pentru ca Timpul este doar fluviul din care pescuiesc eu.


C.I.

Niciun comentariu: