marți, 22 aprilie 2008

Sa vorbim...


Nici nu stim cat este de importanta valoarea cuvantului. Aceasta simpla aglomerare de litere face uneori minuni... Si astazi, ca de multe alte ori, mi-am dat seama ca atunci cand simti nevoia este foarte important sa deschizi gura. Pe bune...
O problema, cat ar fi ea de complicata, cu o foarte simpla discutie se poate rezolva... mai usor decat iti inchipui. Este de luat in calcul asta. Cat de greu ti-ar fi, trebuie sa vorbesti. Tacerea este si ea un raspuns, dar un raspuns prea dur uneori... daca se acumuleaza tacerea in tine risti sa nu mai poti iesi din impas... pentru ca se aduna... si se aduna mult mult mult.
Cu mult timp in urma mi-am spus de cateva ori ca atunci cand simt nevoia sa discut cu cineva, ceva trebuie sa o fac... dar cum niciodata socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, ajungi de multe ori sa nu discuti tocmai e te doare... Nu cred ca nu vi s-a intamplat in viata sa nu aveti astfel de probleme.
Cand te macina asa ceva, greu mai ai liniste... cel putin asa se intampla in cazul meu. Nimic nu ma poate face sa imi iau gandul de la ce ma macina. Asta se intampla in cazul in care am de spus ceva.
Dar cand mi se intampla de multe ori ceva, astept si iar astept. Dar cand se aduna, se aduna. Si cand se umple paharul, nimic nu mai poate da inapoi. Inghit foarte multe, dar si cand ma satur, totul se termina. Definitiv. Nu stiu ce m-a apucat sa zic asta... Poate tot ce mi se intampla???
Revenind la vorbe si discutii, chiar zilele urmatoare trebuie sa am o discutie cu cineva. Banuiesc despre ce se vrea a se discuta, dar cum am spus si mai devreme: cu cat discuti mai mult, cu atat e mai bine. Deci decat sa banuiesc, mai bine as astepta sa vad despre ce este vorba. Ca e mai bine asa...
C.I.

Niciun comentariu: