vineri, 11 aprilie 2008

Direction Sky


Cred ca incepand cu acest articol, o sa incep sa vorbesc despre o pasiune mai veche de a mea: aviatia. Nu stiu cati vor fi interesati de acest subiect dar cu siguranta prietenii mei care mai citesc acest blog vor fi exasperati de subiect :D.

Toate acestea vin in urma unui job extraordinar de stresant: agent de check-in in aeroport...in unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Romania. Pana acum un an habar nu aveam cu ce se mananca toata treaba asta cu aviatia, dar dupa un an de munca in domeniu pot sa spun ca este un domeniu fascinant. Un domeniu extrem de complex in care nu exista loc de eroare, fie ea cat de mica. Asta este partea frumoasa a job-ului, dar ca orice domeniu are si partea lui urata, poate chiar oribila care intrun fel m-au determinat sa renunt pentru moment la job.

Dar daca am renuntat la job nu inseamna ca a murit si pasiunea mea pentru aviatie, asa ca pentru vara 2008 am ales ca loc de munca unul care are stransa legatura cu aeroportul. :D


Dar acum ca tot au venit prietenii mei din camin la mine, o sa ies si eu pe afara ca tot e vremea foarte tare si merge de o pimbare...

Daca sunt oameni care au ca pasiunea aviatia si zborul cu avionul, apasati aici si o sa va placa.
C.I.

Niciun comentariu: