miercuri, 23 aprilie 2008

O zi aiurea ...


Poza spune multe...totul a inceput de dimineata cand trebuie sa ma trezesc la ora 8 dupa ce avusesem o "seara plina" prin camin..toate bune si frumoase pana cand ajung la facultate si profa de contabilitate imi da vestea cea mare ca am la lucrare un -3 .. nici macar 3 :) ( fac si io haz de necaz )...si nu imi ajungea asta , ne`a mai predat si vreo 6 pagini numai balarii si hieroglife pe care numai "dansa" le intelegea.Sa trecem peste partea plictisitoare cu facultate..ajung in camin si ostenit de noaptea trecuta am atipit la televizor..m`am trezit cu gandu sa ma duc la sport ( ne promisese profa ca daca ne ducem la meciurile de baschet ale facultatii , ne da un anumit numar de prezente....normal ca au sarit toti..).Sa nu deviem de la subiect..vad vreme frumoasa si decid sa plec si io in tricou..dupa vreo 3 ore de plictiseala pe la sala .. ies afara si dau peste potop.. c`am asa incerca lumea sa para ca este afara..toti fugeau unde vedeau cu ochii, ambulante peste ambulante .. intr`un cuvantu capitala noastra.Nu le avusesem pe toate ca a mai si aparut situatii de genu de a sta cu un grup de prieteni si sa evit o anumite persoane..alt lucru aiurea..sa te faci ca nu vezi un om , ca nu este langa tine .. cand incerci sa pari indiferent nu iti iese mereu.Ziua s`a terminat ceva mai relaxant la tv .. la meci cu o punga de seminte si ceva bere..Concluzie = o zi aiurea , ratata .. poate si din cauza vremii.. poate si din cauza unor lucruri pe care le vad in jurul meu si ma intristeaza..ma fac sa ma gandesc la "nemurirea sufletului" cum zic multi..
"Ignoranţa este noaptea minţii, dar o noapte fără lună şi stele." - un citat care se refera sau nu la anumite persoane ...
D.C.F.

Niciun comentariu: