luni, 21 aprilie 2008

:((... :((... :((


Ma simt din ce in ce mai singur... Nu as vrea nimeni, niciodata sa traiasca senzatia asta. Este groaznica. Tot ce mi s-a intamplat in ultima vreme simt ca imi este din ce in ce mai potrivnic.
Cred ca este inceputul sfarsitului a ceva foarte frumos care a fost... si nu mai vrea sa fie. E de rau... cand cineva iti este aproape si apoi, gata, nu mai vrea sa fie. Se satura sa te auda mereu, se satura sa te mai vada, se satura sa mai stea cu tine sau cu cei cu care stai tu... pur si simplu se satura.
Este foarte important pe cine ai langa tine ca sa te ajute atunci cand ai nevoie. Si cand o face te simti mult mai apropiat de persoana respectiva decat toti ceilalti din jur. Asta se intampla pentru ca a trait alaturi de tine (sau cel putin asa ai simtit tu) clipe care ti-au fost foarte grele.
Cel mai rau te simti atunci cand nu iti spune nimic si daca vorbesti cu el/ea spune ca nu are nimic. Dar nu, acest nimic intotdeauna ascunde ceva care nu iti este tocmai favorabil.
Te doare sa se rupa totul si sa revii la ce a fost inainte, asa, deodata. Dar cel mai mult te doare cand nu iti spune ca nu mai vrea... cand te lasa sa astepti sa vezi ce se mai intampla, daca totul continua asa sau este ce a fost si pana acum. Mult mai usor mi-ar fi sa spuna si sa termine totul repede, sa incerc si eu sa trec peste.
Dar mai am inca o speranta de care ma leg si sper ca totul sa fie doar in imaginatia mea... desi odata cu trecerea timpului este din ce in ce mai greu sa ma leg de speranta. Cine stie... ... ...
C.I.

Un comentariu:

sexxxyphilosophy spunea...

ha ha ..toata lumea zice k vb numai d mn in articole...dar asta e clar despre claudiu .....parerea mea....blonda