luni, 30 martie 2009

Se intampla in Romania anului 2009... Ce dragutz...


Locatie: Bucuresti;

Anul: 2009;

O dimineata obisnuita de facultate, cu trezitul la ora 7 fara ceva... Pana aici, bineinteles nimic ciudat.

Iata insa ca vine momentul plecarii spre facultate atat pentru mine cat si pentru toti ceilalti colegi de-ai mei.

Eu si cu inca 11 colegi suntem norocosi sa avem parte de un drum linistit catre facultate, insa o colega de-a mea a intalnit peripetii pe drum: o familie, respectabila probabil, isi transporta o ruda cu metroul. Problema care incurca acum vine: ruda era moarta. :D Poate va vine sa radeti, asa cum mi-a venit si mie cand am auzit povestea pentru ca am trecut de mult de faza in care sa vad ca in Romania chiar se poate orice.

Da, la ora 8 dimineata, in sttatia Obor, o familie isi transporta o ruda decedata (de sex feminin) cu metroul. Transportul se realiza intr-un scaun obisnuit de bucatarie, inconjurat de rudele imbracate in haine potrivite pentru aceasta ocazie si anume negre. Probabil ca probleme prea mari nu au intampinat cand au trecut de garda de la metrou, pentru ca toti slabanogii aia sau toate femeile trecute de vreo 50 ani care reprezinta o anumita autoritate, nu s-au sinchisit sa faca ceva. Bine ca autoritatile, in general, isi arata coltii si puterea in cu totul alte cazuri. Dar asta e alta poveste pe care nu o suport, dar care am mai tratat-o in acest blog. Si daca probleme nu au intampinat din partea gardienilor, uite ca au intampinat din partea tehnicii moderne, care presupune ca trebuie sa fii viu ca sa o folosesti: coarnele de acces la / in metrou le-au dat rudelor raposatei cel mai mult de furca. Scaunul trebuia ridicat prin aer cu tot cu raposata in el. Nu-i asa ca e interesant ce se intampla la noi??? Nu va place???

Iata ca UE ne interzicea acum ceva vreme sa sacrificam porcii de Craciun prin injunghiere, dar nu se uita nimeni ca am ajuns sa transportam mortii cu metroul. Intelegem ca e pe sub pamant si ca ar fi un ultim antrenament pentru vecie, dar totusi... sa nu exageram chiar pana aici.

Intamplarea de fata a fost patita de o colega de grupa de la facultate, care a ajuns la cursuri stupefiata si i-a luat ceva pana sa ne povesteasca ce minunatii a intalnit ea in timp ce consuma serviciile Metrorex.

Moartea e savoarea existentei!

C.I.

Niciun comentariu: