luni, 23 martie 2009

De atat de mult timp...


De atat de mult timp nu am mai scris pe blogul asta... nu am mai avut nici timp, nici chef, nici inspiratie... viata e mai monotona decat mi-as fi inchipuit.
Si cu toate acestea, tot mai am ocazia din cand in cand sa mai ies cu colegii, prietenii, la cate o cafea, un suc, o bere...
In seara asta, o duminica linistita si plina de aceeasi plictiseala caracteristica vietii mele, iesiram si noi intr-o cafenea, bar... nici nu stiu cum sa ii spun: Aromaroma. Un loc foarte tare. Un loc extraordinar de linistiti atat ca si locatie cat si ca atmosfera. Situat pe vechile stradute ale batranei capitale, intr-o curte veche, cu usi grele care te introduc intr-o anumita stare inca de cand incerci sa intrii. Lumina obscura, muzica in surdina, ritmuri orientale, muzica de linistire. Chiar daca totul mi se parea plictisitor la inceput, dupa un vin fiert, o prajitura si o alta portie de vin fiert, totul se leaga. Te calmeaza si te smulge cu totul din lumea monotona in care esti nevoit sa iti duci viata oricum grea.
Am mai iesit eu printr-un clubulet, printr-una, printr-alta... dar aici e printre acele locuri in care simti o diferenta. Mi-a placut foarte mult....
Dupa un pahar de vin fiert, ai impresia ca iti vine sa dai afara din sentimente si din ceea ce simti ca vrei sa faci... dar daca nu continui...
Scriind asta, mi-a venit in cap un cuvant dureros pentru cei care nu inteleg anumite situatii: ipocrizia...
Nadejdea este al doilea suflet al nefericitului.
C.I.

Niciun comentariu: