vineri, 6 iunie 2008

Sfarsit de sesiuneeee... plecam in Americaaaa

Asa cum spune si titlul post-ului, chiar s-a termiat sesiunea. O prima sesiune din viata mea in care chiar am simtit ca nu am invatat mai nimic. Numai ca eu, personal, am terminat sesiunea de vreo saptamana, dar azi au terminat si colegii mei de camera.
Unul dintre colegi pleaca in America, cu programul pentru studenti "Work and travel", program in care m-am inscris si eu, dar am renuntat la un moment dat datorita unor probleme destul de grave.
Si cum ziceam, un coleg pleaca pe taramul tuturor posibilitatilor: America. Mai exact in Ocean City, in Maryland. Plecarea asta mai aduce cu sine si o participare din partea a 10 studenti la un program TV, numit "Experienta americana". Dupa o preselectie destul de dura, colegul meu a primit acceptul in program, asa ca la vara, vreau nu vreau, nu prea scap de el ca il voi vedea la televizor. Titlul post-ului este inspirat din cadrele trase de el astazi in sediul ASE-ului intr-o scurta prezentare a sa. In aceasta biografie a lui, am aparut si eu. Trebuia luata o declaratie din partea unui coleg care il cunoaste bine, iar el a sarit pe mine. Tre sa recunosc ca am fost tare mandru de mine ca m-a ales sa il laud si sa ii creez o prima imagine in fata celorlalti telespectatori.
Ceea ce mi-a placut la el, a fost dezinvoltura cu care se manifesta in fata camerelor de luat vederi. Si am avut dreptate cand am declarat ca este un tip de om caruia i se cam rupe de orice. Nu are niciun stress de nimic. El trebuie sa fie castigatorul programului, unde premiul cel mare este de vreo 5000 €.
Asa ca in urma a ceea ce am vazut astazi ca poate el sa faca si in urma a ceea ce am vazut pe parcursul unui an intreg ca poate, nu ii zic decat sa aiba bulan! (asa cum ii place lui sa zica). Spac tata, noi suntem cu tine.
C.I.

Niciun comentariu: