joi, 5 iunie 2008

Cred ca daca esti bun, in ziua de azi, esti cam luat de prost...

Cu cat petreci mai mult timp cu oameni pe care incerci sa ii cunosti, cu atat este mai bine. Dar ce faci cand vezi ca tu "tragi in ham" pentru a iesi ceva frumos, iar restul "fura" cat de mult pot? Va zic tot eu: iti bagi si tu picioarele.



Multa lume in ziua de azi este alaturi de tine... dar nu neaparat atunci cand ai nevoie... nu atunci cand tu simti ca ai nevoie de un ajutor sincer... Putini sunt cei care te ajuta neconditionat si din suflet.



In ziua de azi fiecare trage pentru el/ea. Nu "tot ce zboara se mananca" (desi e atat de frumos sa crezi asta). Pana nu demult si eu traiam cu acest dicton in mine... insa cu ajutorul prietenilor am reusit sa descopar ca nu e tocmai asa. In multele discutii si certuri, una se spunea si cu totul alta se facea. Multi chiar spun anumite lucruri doar asa ca sa inchege o discutie, cearta, polemica. Insa am ajuns la concluzia ca s-au spus multe minciuni. Iar la faza asta nimeni nu ma poate contrazice.

Dar de acum incolo, m-am hotarat eu, asa, frumos, sa mai cern putin din ceea ce aud si din ceea ce se spune ca se va face. Pentru ca majoritatea celor din jur urmaresc sa isi vada propriile interese.

C.I.

Un comentariu:

Anonim spunea...

o da! ca adevarat graiesti! sper sa poti reusi sa "cerni" De cate ori nu mi-am propus-o...si de cate ori nu m-am tinut de promisiune ..o da!