sâmbătă, 11 aprilie 2009

Un an...

Astazi, 11 aprilie 2009, se implineste un an de zile de cand am zis sa ma apuc si eu de blogarit.
Cu aceasta ocazie, tin sa-i urez blogului un sincer si calduros "LA MULTI ANI!!!"

Tot cu aceasta ocazie, tin sa multumesc acelor catorva cititori fideli, care imi accepta mass-urile sau care citesc blogul si fara mass-uri.

Cu bloguletul asta (cu varsta de sugar) am reusit sa ma cert cu lumea, m-am impacat cu ea, am ras de unii de altii, am expus parti mai frumoase sau mai putin frumoase ale acestei lumi, insa sunt multumit de ceea ce am scris.

In cercul nostru de prieteni am facut vedete, sau le-am sustinut pe cele deja existente =)), am creat intrigi sau adevarate certuri. Cert este ca blogul a pus pe tapet diferite caractere umane, si a incercat sa schimbe macar cateva idei preconcepute prost din capul unora. Unele articole au fost de caterinca, altele au fost cat se poate de pragmatice si serioase. A expus o viata de zi cu zi, plina de mondenitati sau lucruri cu adevarat serioase.

Unele articole mi-au expus o particica din viata insa sub masca unor cuvinte intelese doar de unii intr-un anumit sens (in special amanuntele), si intelese de catre toti in sensul larg si general.
Deci pe general, un blog din asta, dupa parerea mea, este benefic. Iti mai arata si o altfel de fata, sau latura, a oamenilor, inclusiv a mea.

Buna intelegere dureaza atata timp cat iti tii limba.

C.I.

Niciun comentariu: