vineri, 10 aprilie 2009

Blogurile... si cresterea de trafic...

Uite ca am stat eu asa si m-am gandit mai bine si am ajuns la urmatoarea concluzie: blogul meu este citit doar de cateva persoane apropiate sau care doar asa mai tin legatura cu mine.

Drept urmare, vreau sa il fac cunoscut catre cat mai multe persoane. Si cautand eu idei asa pe alte bloguri mai cunoscute decat al meu, am gasit o carte destul de interesanta despre optimizarea site-urilor web. Pe langa cartea asta, am mai gasit multe alte idei si sfaturi, care garanteaza un trafic mult mai mare decat am eu acum si drept urmare, mai multi cititori ai ideilor mele.

O alta idee interesanta este cea referitoare la link-exchange. Pana acum nu am facut schimb productiv de link decat cu un singur om. O sa vad de acum incolo ce voi reusi sa fac.

Asadar, in urmatoarea saptamana voi pune la punct mai multe strategii de imbunatatire a traficului si apoi voi astepta... ziua urmatoare.

C.I.

Niciun comentariu: